Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku , ul.
Stefana Banacha 12, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8432872, faks 059
8433129.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzislupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja
kotłowni z węglowej na olejową w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w
Damnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kotłowni olejowej w miejsce opalanej
paliwem stałym wraz z instalacją elektryczną oświetlenia i automatyki kotła wg
projektu technicznego oraz wytycznych branżowych zawartych na str. 11 projektu.
Informujemy że posiadamy nw. urządzenia: Ozn. Nazwa urządzenia Jedn. miary Ilość
Producent 1. Kocioł wodny VITOPLEX 1-PV-1 400 kW : - regulator Vitotronic 100
GC1 - ogranicznik poziomu wody kotła - palnik olejowy Riello RL 50 kpl. 1
VIESSMANN Viessmann Syr Riello Burners 2. Regulator obiegów grzewczych
Vitotronic 050 w wersji naściennej kpl.1 Viessmann 3. Naczynie wzbiorcze
zamknięte N400 o pojemności 400dm3 szt. 1 Reflex 4. Zawór bezpieczeństwa SYR typ
1915 d=40/50mm, po=0,3MPa szt. 2 SYR których nie należy ujmować w wycenie
ofertowej. Szczegółowy zakres prac należy wykonać wg dokumentacji projektowej i
przedmiaru stanowiącego załącznik do siwz. Wycenę ofertową przedmiotu zamówienia
należy wykonać na podstawie przedmiarów szczegółowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6,
45.33.11.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium: 4000 PLN słownie: cztery tysiące złotych 00/100
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.: 1)
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia , tj. - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed
dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót sanitarnych,
polegających na wykonaniu modernizacji kotłowni lub budowie węzłów cieplnych;
odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te
zostały wykonane należycie, - dysponują kierownikiem budowy branży sanitarnej,
posiadającym odpowiednie uprawnienia oraz kierownikiem robót branży
elektrycznej posiadającym odpowiednie uprawnienia lub elektrykiem posiadającym
uprawnienia SEP w eksploatacji do 1 kV. 3) znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - są
ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia, tj. - spełniają wymagania określone w
art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie
dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie zgodnie z rozdz. VI A
siwz, w systemie spełnia-niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W zakresie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (rozdz. V. pkt
1 ppkt 1 i 4): a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych na
formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 . b) Oświadczenie wykonawcy
o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d) Oświadczenie
Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Oświadczenie Wykonawcy lub
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert. 2. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i
doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, tj. (rozdz. V. pkt 1 ppkt 2): a) Wykaz wykonanych w
ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch
robót sanitarnych, polegających na wykonaniu modernizacji kotłowni lub budowie
węzłów cieplnych; odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia -załącznik nr 4. b) Dokumenty potwierdzające,
że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą
dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4. c) Wykaz osób - kierownik budowy
branży sanitarnej oraz kierownik robót elektrycznych lub uprawniony elektryk,
którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i którzy będą uczestniczyli
w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, załącznik nr 6; d) Pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania
zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby,
którymi będzie dysponował. e) Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnych
zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanej (w przypadku elektryka -
uprawnienia SEP w eksploatacji do 1 kV) - osób wskazanych w pkt c). 3. W
zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia, (rozdz. V. pkt 1 ppkt 3): a) Przedstawienie polisy, a w
przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł. Inne wymagane dokumenty: a)
Wypełniony formularz oferty załącznik nr 1 b) Dowód wniesienia wadium w
wysokości określonej przez zamawiającego i formie zgodnej z Pzp - do oferty
dołączony oryginał dokumentu wadialnego innego niż pieniądz lub kopia dowodu
wpłaty poświadczona za zgodność przez Wykonawcę. c) Pełnomocnictwo do
reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, o ile nie
wynika ono z innych załączonych do oferty dokumentów. d) Oświadczenie o
udzieleniu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej
niż 3 lata. e) Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca
zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 5). f) Szczegółowy kosztorys
ofertowy. g) Formularz cenowy (załącznik nr 7), zawierający ceny
wyszczególnionych elementów robót i usług związanych z realizacją zadania i
wynikających ze specyfiki zamówienia, jak również obowiązujący podatek
VAT..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: Rejonowy Zarzad Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul.
Banacha 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 05.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Rejonowy Zarzad Inwestycji w
Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.