Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku , ul. 
Stefana Banacha 12, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8432872, faks 059 
8433129.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzislupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja 
kotłowni z węglowej na olejową w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w 
Damnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kotłowni olejowej w miejsce opalanej 
paliwem stałym wraz z instalacją elektryczną oświetlenia i automatyki kotła wg 
projektu technicznego oraz wytycznych branżowych zawartych na str. 11 projektu. 
Informujemy że posiadamy nw. urządzenia: Ozn. Nazwa urządzenia Jedn. miary Ilość 
Producent 1. Kocioł wodny VITOPLEX 1-PV-1 400 kW : - regulator Vitotronic 100 
GC1 - ogranicznik poziomu wody kotła - palnik olejowy Riello RL 50 kpl. 1 
VIESSMANN Viessmann Syr Riello Burners 2. Regulator obiegów grzewczych 
Vitotronic 050 w wersji naściennej kpl.1 Viessmann 3. Naczynie wzbiorcze 
zamknięte N400 o pojemności 400dm3 szt. 1 Reflex 4. Zawór bezpieczeństwa SYR typ 
1915 d=40/50mm, po=0,3MPa szt. 2 SYR których nie należy ujmować w wycenie 
ofertowej. Szczegółowy zakres prac należy wykonać wg dokumentacji projektowej i 
przedmiaru stanowiącego załącznik do siwz. Wycenę ofertową przedmiotu zamówienia 
należy wykonać na podstawie przedmiarów szczegółowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 
45.33.11.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 
15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, 
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat 
wadium: 4000 PLN słownie: cztery tysiące złotych 00/100
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania 
  oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się 
  wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.: 1) 
  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają 
  niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i 
  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie 
  innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do 
  wykonania zamówienia , tj. - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed 
  dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia 
  działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót sanitarnych, 
  polegających na wykonaniu modernizacji kotłowni lub budowie węzłów cieplnych; 
  odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot 
  zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te 
  zostały wykonane należycie, - dysponują kierownikiem budowy branży sanitarnej, 
  posiadającym odpowiednie uprawnienia oraz kierownikiem robót branży 
  elektrycznej posiadającym odpowiednie uprawnienia lub elektrykiem posiadającym 
  uprawnienia SEP w eksploatacji do 1 kV. 3) znajdują się w sytuacji 
  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - są 
  ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
  gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z 
  postępowania o udzielenie zamówienia, tj. - spełniają wymagania określone w 
  art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie 
  dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie zgodnie z rozdz. VI A 
  siwz, w systemie spełnia-niespełnia. 
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć 
  wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 
  potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W zakresie 
  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
  jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (rozdz. V. pkt 
  1 ppkt 1 i 4): a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z 
  postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych na 
  formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 . b) Oświadczenie wykonawcy 
  o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3 
  c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
  do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy 
  przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii 
  poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d) Oświadczenie 
  Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego 
  potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i 
  opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w 
  całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 
  miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Oświadczenie Wykonawcy lub 
  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub 
  Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie 
  zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub 
  zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania 
  decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
  upływem terminu składania ofert. 2. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i 
  doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do 
  wykonania zamówienia, tj. (rozdz. V. pkt 1 ppkt 2): a) Wykaz wykonanych w 
  ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli 
  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch 
  robót sanitarnych, polegających na wykonaniu modernizacji kotłowni lub budowie 
  węzłów cieplnych; odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym 
  stanowiącym przedmiot zamówienia -załącznik nr 4. b) Dokumenty potwierdzające, 
  że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą 
  dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4. c) Wykaz osób - kierownik budowy 
  branży sanitarnej oraz kierownik robót elektrycznych lub uprawniony elektryk, 
  którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i którzy będą uczestniczyli 
  w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji 
  zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, załącznik nr 6; d) Pisemne 
  zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 
  zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, 
  którymi będzie dysponował. e) Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnych 
  zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanej (w przypadku elektryka - 
  uprawnienia SEP w eksploatacji do 1 kV) - osób wskazanych w pkt c). 3. W 
  zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
  wykonanie zamówienia, (rozdz. V. pkt 1 ppkt 3): a) Przedstawienie polisy, a w 
  przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest 
  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
  gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł. Inne wymagane dokumenty: a) 
  Wypełniony formularz oferty załącznik nr 1 b) Dowód wniesienia wadium w 
  wysokości określonej przez zamawiającego i formie zgodnej z Pzp - do oferty 
  dołączony oryginał dokumentu wadialnego innego niż pieniądz lub kopia dowodu 
  wpłaty poświadczona za zgodność przez Wykonawcę. c) Pełnomocnictwo do 
  reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia 
  publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, o ile nie 
  wynika ono z innych załączonych do oferty dokumentów. d) Oświadczenie o 
  udzieleniu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej 
  niż 3 lata. e) Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca 
  zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 5). f) Szczegółowy kosztorys 
  ofertowy. g) Formularz cenowy (załącznik nr 7), zawierający ceny 
  wyszczególnionych elementów robót i usług związanych z realizacją zadania i 
  wynikających ze specyfiki zamówienia, jak również obowiązujący podatek 
  VAT..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest 
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać 
pod adresem: Rejonowy Zarzad Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. 
Banacha 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
lub ofert: 05.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Rejonowy Zarzad Inwestycji w 
Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego 
terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania 
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.