Przetargi - archiwum

Modernizacja kotłowni z węglowej na olejową w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Damnicy

 

 

Słupsk: Modernizacja kotłowni z węglowej na olejową w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Damnicy
Numer ogłoszenia: 238290 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku , ul. Stefana Banacha 12, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8432872, faks 059 8433129.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzislupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni z węglowej na olejową w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Damnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kotłowni olejowej w miejsce opalanej paliwem stałym wraz z instalacją elektryczną oświetlenia i automatyki kotła wg projektu technicznego oraz wytycznych branżowych zawartych na str. 11 projektu. Informujemy że posiadamy nw. urządzenia: Ozn. Nazwa urządzenia Jedn. miary Ilość Producent 1. Kocioł wodny VITOPLEX 1-PV-1 400 kW : - regulator Vitotronic 100 GC1 - ogranicznik poziomu wody kotła - palnik olejowy Riello RL 50 kpl. 1 VIESSMANN Viessmann Syr Riello Burners 2. Regulator obiegów grzewczych Vitotronic 050 w wersji naściennej kpl.1 Viessmann 3. Naczynie wzbiorcze zamknięte N400 o pojemności 400dm3 szt. 1 Reflex 4. Zawór bezpieczeństwa SYR typ 1915 d=40/50mm, po=0,3MPa szt. 2 SYR których nie należy ujmować w wycenie ofertowej. Szczegółowy zakres prac należy wykonać wg dokumentacji projektowej i przedmiaru stanowiącego załącznik do siwz. Wycenę ofertową przedmiotu zamówienia należy wykonać na podstawie przedmiarów szczegółowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4000 PLN słownie: cztery tysiące złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tj. - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót sanitarnych, polegających na wykonaniu modernizacji kotłowni lub budowie węzłów cieplnych; odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - dysponują kierownikiem budowy branży sanitarnej, posiadającym odpowiednie uprawnienia oraz kierownikiem robót branży elektrycznej posiadającym odpowiednie uprawnienia lub elektrykiem posiadającym uprawnienia SEP w eksploatacji do 1 kV. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. - spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie zgodnie z rozdz. VI A siwz, w systemie spełnia-niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (rozdz. V. pkt 1 ppkt 1 i 4): a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 . b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3 c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. (rozdz. V. pkt 1 ppkt 2): a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót sanitarnych, polegających na wykonaniu modernizacji kotłowni lub budowie węzłów cieplnych; odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia -załącznik nr 4. b) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4. c) Wykaz osób - kierownik budowy branży sanitarnej oraz kierownik robót elektrycznych lub uprawniony elektryk, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, załącznik nr 6; d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. e) Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnych zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanej (w przypadku elektryka - uprawnienia SEP w eksploatacji do 1 kV) - osób wskazanych w pkt c). 3. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (rozdz. V. pkt 1 ppkt 3): a) Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł. Inne wymagane dokumenty: a) Wypełniony formularz oferty załącznik nr 1 b) Dowód wniesienia wadium w wysokości określonej przez zamawiającego i formie zgodnej z Pzp - do oferty dołączony oryginał dokumentu wadialnego innego niż pieniądz lub kopia dowodu wpłaty poświadczona za zgodność przez Wykonawcę. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, o ile nie wynika ono z innych załączonych do oferty dokumentów. d) Oświadczenie o udzieleniu rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata. e) Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 5). f) Szczegółowy kosztorys ofertowy. g) Formularz cenowy (załącznik nr 7), zawierający ceny wyszczególnionych elementów robót i usług związanych z realizacją zadania i wynikających ze specyfiki zamówienia, jak również obowiązujący podatek VAT..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzislupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarzad Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Rejonowy Zarzad Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

 

 

 

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 lipca 2009 21:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Schulz
Ilość wyświetleń: 1556
15 lipca 2009 21:49 (Krzysztof Schulz) - Zmiana treści dokumnetu.
15 lipca 2009 21:48 (Krzysztof Schulz) - Utworzenie dokumentu.