pomorskie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Elementy w których zapewniono wyższy od wymaganego poziom dostępności cyfrowej
• Podwyższony kontrast
• Informację o placówce skierowaną do osób niepełnosprawnych
• Podświetlane linki
• Mapę strony
• Jasne tło
• Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki:
CTRL + F - służy on do wyszukiwania słów w tekście strony
CTRL + T - służy do otwierania nowej karty w przeglądarce
ALT + HOME - do otwierania zadeklarowanej strony głównej przeglądarki
CTRL + TAB - do przechodzenia między kartami przeglądarki
ESCAPE - przy otwieraniu strony dla zatrzymania jej ładowania, inaczej STOP
Fn+F11 - przejście do trybu FULLSCREEN, czyli wyświetlanie stron na pełnym ekranie.
Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej
Brak
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Oliwia Kędra
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest p. Oliwia Kędra, adres email: okedraosw@wp.pl.
Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz skargi na brak zapewnienia dostępności można składać drogą elektroniczną pod adresem: oswdamnica@wp.pl.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.