Przetargi - archiwum

„Wymiana stolarki okiennej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Damnicy”.

Stolarka okienna O-1

 

 

 

 

Damnica, 26.05.2010 r. 

 

 

numer sprawy  221/2/2010

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Przedmiot zamówienia:

„Wymiana stolarki okiennej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym      w Damnicy”.

 

Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień:

45110000-1 – roboty rozbiórkowe;

45410000-4 – tynkowanie ościeży i parapetów;

45421100-5–montaż stolarki otworowej drewnianej;

45450000-6 – roboty wykończeniowe

 

1. Nazwa i adres zamawiającego:

 Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Marynarza Polskiego

ul. Korczaka 1, 76-231 Damnica

Strona www.oswdamnica.biposwiata.pl

e- mail/ oswdamnica@wp.pl

Godziny urzędowania: 8.30-15.30

Telefon/fax: 059 811-30-69

 

2. Określenie trybu zamówienia:

 Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej niż 4 845 000 euro na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:       Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. dalej ustawa Pzp).

 

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 Dokumenty przetargowe można otrzymać osobiście w Siedzibie Zamawiającego, przy ul. Korczaka 1,  od poniedziałku do piątku,  w godzinach 8.30 do 15.30, lub listownie – za zaliczeniem pocztowym na pisemny (list, fax, ), wniosek Wykonawcy.
Dokumenty przetargowe przekazywane są nieodpłatnie.
Komplet dokumentów przetargowych zgodnie z przepisami ustawy Pzp udostępnia się na stronie internetowej pod adresem: www.oswdamnica.biposwiata.pl

 

4. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej     w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Damnicy”.

Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień:  45110000-1 – roboty rozbiórkowe;

45410000-4 – tynkowanie ościeży i parapetów; 45421100-5–montaż stolarki otworowej drewnianej; 45450000-6 – roboty wykończeniowe

 

2. Zakres obejmujący przedmiot zamówienia:

1)        Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, otynkowaniem i pomalowaniem ościeży;

2)        Demontaż i ponowny montaż okiennic wraz z naprawą i pomalowaniem;

 

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają  dokumentacja budowlana           i  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, stanowiące odpowiednio załączniki nr 8 i 9 do SIWZ.

4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów  innych niż przewidziane w projektach budowlanych z zachowaniem tych samych technologii wykonania, parametrów i właściwości technicznych i jakościowych.
5.  Zaleca się, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
6. Zaleca się bezwzględnie kontakt wykonawcy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, Delegatura w Słupsku, ul. Jaracza 6.
7.  Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich.

 

 5. Zamówienia uzupełniające.

 

5.1  Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego
w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia, zgodnie
z art. 67 ust.1 pkt 6.

 

6. Informacja o możliwości złożenia ofert częściowych i wariantowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

7. Termin wykonania zamówienia:

 Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od podpisania umowy 80 dni lecz nie dłużej niż do dnia 30 sierpnia 2010 roku.

 

8.  Warunki  udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania wiedzy i doświadczenia – warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum  trzy roboty budowlane     w obiektach zabytkowych znajdujących się w rejestrze wojewódzkiego konserwatora zabytków lub wpisanych do ewidencji zabytków, o podobnym zakresie, o łącznej wartości nie mniejszej niż  400 000,00 zł (słownie złotych czterysta tysięcy);

2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział następujących osób:

a) kierownika budowy, posiadającego doświadczenie co najmniej dwuletnie przy realizacji  robót w obiektach zabytkowych (lub posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych) oraz posiada uprawnienia budowlano-konstrukcyjne,   lub

b) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlano-konstrukcyjne i kierownika robót budowlanych, posiadającego doświadczenie co najmniej dwuletnie przy realizacji robót w obiektach zabytkowych (lub posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych poświadczone odpowiednim zaświadczeniem) oraz posiada uprawnienia budowlano-konstrukcyjne,

Wykonawcy z innych Państw Członkowskich winni zapewnić przy realizacji zamówienia udział osób, posiadających kwalifikacje do pełnienia wyżej wymienionych samodzielnych funkcji w budownictwie, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane;

3) sytuacji ekonomicznej i finansowej – warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).

2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

3. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków o których mowa w ust. 1, a także brak podstaw do wykluczenia,    o którym mowa w ust. 2, składając oświadczenia i dokumenty określone w dziale VI SIWZ.

4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
5.  Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą . Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą warunku granicznego „spełnia albo nie spełnia”. Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .

9. Informacja na temat wadium:

 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 cena oferty – 100 %

11. Miejsce i termin składania ofert:

11.1  Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:

 Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Marynarza Polskiego

ul. Korczaka 1, 76-231 Damnica

Pokój  Nr 103  – sekretariat Kancelarii 
do dnia  10.06.2010  r., do godz. 10:00,

11.2 Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, niezwłocznie
 po upływie terminu na składanie ofert,

 

12. Miejsce i termin otwarcia ofert :

12.1  Miejsce otwarcia ofert:

Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Marynarza Polskiego

ul. Korczaka 1, 76-231 Damnica

pokój 103 , dnia 10.06.2010 r.,  godz. 10:15,

 

13. Termin związania ofertą

13.1 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert..

13.2 Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

13.3 W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

13.4 Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą samodzielnie, zawiadamiając o tym zamawiającego.

13.5 Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.


14. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

15. Informacja o ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

16. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

  Sporządził                                                                                                    Zatwierdził

Zdjęcia

Stolarka okienna O-1
Stolarka okienna O-1
Stolarka okienna O-1
Stolarka okienna O-1
Stolarka okienna O-2
Stolarka okienna O-3
Stolarka okienna O-3
Stolarka okienna O-4
Stolarka okienna O-4
Stolarka okienna O-4
Stolarka okienna O-5
Stolarka okienna O-5
Stolarka okienna O-5
Stolarka okienna O-6
Stolarka okienna O-6
Stolarka okienna O-6
Stolarka okienna O-7
Stolarka okienna O-7
Stolarka okienna O-8

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Schulz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 maja 2010 11:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Schulz
Ilość wyświetleń: 1753
26 maja 2010 19:05 (Krzysztof Schulz) - Zmiana danych załącznika.
26 maja 2010 19:05 (Krzysztof Schulz) - Zmiana danych załącznika.
26 maja 2010 19:05 (Krzysztof Schulz) - Zmiana danych załącznika.