Przetargi

Ogłoszenie o przetargu na „Świadczenie usługi żywienia w oparciu o dzierżawę kuchni wraz z zapleczem wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni”.

Nr sprawy 221/1/2014

OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU

1. Przedmiot zamówienia:

 „Świadczenie usługi żywienia w oparciu o dzierżawę kuchni wraz z zapleczem wyposażonej

w urządzenia i sprzęt kuchni”.

2. Rodzaj zamówienia: - usługa

3. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

4. Określenie trybu zamówienia:

 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30.000 EURO a poniżej progów unijnych określonych na podstawie art.11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.   

5. Nazwa i adres zamawiającego:

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego , ul. Korczaka 1

 76-231 Damnica

strona  www.oswdamnica.biposwiata.pl

e-mail/oswdamnica@wp.pl

 tel /fax  59 811-30-69

6. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, sporządzanie i podawanie posiłków uczniom Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy przez 5 dni w tygodniu (dni nauki szkolnej) w okresie od 01.09. 2014 r. do 30.06.2015 r.

Przyjmujący zamówienie (wykonawca) będzie przygotowywał w ciągu dnia  5 posiłków dla faktycznie przebywających w danym dniu wychowanków Ośrodka, tj. śniadanie, II –śniadanie, obiad, podwieczorek, kolację. Posiłki będą podawane w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym odpowiednio do organizacji pracy placówki na podstawie list podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy.

Przeciętna ilość osób korzystających z całodziennych posiłków dziennie –                                  33 wychowanków  przebywających w internacie z wyłączeniem ; dni wolnych od nauki   w szkole      tj. sobót i niedziel , ferii zimowych , przerw świątecznych  oraz  usprawiedliwionych nieobecności     np. choroba , o których Przyjmujący zamówienie będzie każdorazowo informowany. Zamawiający będzie obciążony kosztami tylko za faktycznie wydane posiłki wychowankom.

                 Dzienny koszt surowca potrzebnego na przygotowanie posiłków  wynosi 12,00 zł                       ( brutto)  w przeliczeniu na  jedną osobę.

Wydawane posiłki muszą być przygotowane z produktów spożywczych organizowanych przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt,  według zasad racjonalnego żywienia. Posiłki powinny być skomponowane w różnych proporcjach - np. minimum trzy razy w tygodniu obiady mięsne. Wartość kaloryczna posiłku powinna uwzględniać wiek ucznia. Posiłki muszą być estetycznie podane , a przynajmniej  jeden posiłek w ciągu dnia gorący (w tym obiad).

                Zamawiający będzie sprawdzał jakość posiłków przez upoważnione do tego osoby. Wykonawca przedstawia jadłospis na okres 10 dni żywieniowych, zawierający m. in. dane                      o kaloryczności posiłku, składzie, gramaturze. Zamawiający dopuszcza możliwość powtarzania jadłospisu po 14 dniach kalendarzowych z możliwością zamiany kolejności zestawów np. obiadowych.

                Osoby zatrudnione przy przygotowywaniu i podawaniu posiłków muszą posiadać odpowiednie zaświadczenie dokumentujące dopuszczenie tych osób do pracy przy żywieniu zbiorowym. Zamawiający oczekuje wykazu personelu wraz z oświadczeniem o posiadaniu aktualnych badań sanitarno - epidemiologicznych . Wykonawca będzie dbał o estetyczny wygląd zatrudnionego personelu i czystość urządzeń gastronomicznych , zastawy stołowej  i  pomieszczeń .

 

Dane ogólne o przedmiocie dzierżawy.

 

a) Wykonawca dzierżawi od Zamawiającego kuchnię wraz zapleczem o powierzchni łącznej 209,71 m² wraz z wyposażeniem.

Powierzchnia poszczególnych pomieszczeń kształtuje się następująco:

- pomieszczenie kuchenne – 30,80 m²,

- pomieszczenia pomocnicze: zmywalnia naczyń, zmywalnia sprzętu gastronomicznego, magazyny, obieralnia, szatnia, wc dla personelu – 178,91 m²

 

b) Urządzenia i sprzęt znajdujący się w dzierżawionych pomieszczeniach:

                 

                kuchnia gazowa 1 szt.

                taboret gazowy 4 szt.

                patelnia elektryczna 2 szt.

                maszyna do obierania ziemniaków 1 szt.

                zamrażarka 2 szt.

          maszynka Dzik  1 szt

           jarzyniarka 1 szt

           smażarka olejowa 1 szt

           chłodziarko-zamrażarka  1 szt

           naświetlacz szufladowy ze stali nierdzewnej  1 szt

           szatkownica do warzyw z kompletem tarcz  1 szt

           lodówka do przechowywania próbek żywności  1 szt

           zbiornik gazu na propan-butan pojemność 6,7 m3 -  1 szt

 

c) Miesięczny czynsz dzierżawny za  pomieszczenia kuchenne  i wyposażenie wynosić będzie

   1.000 zł ( netto ).

d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizowanie zajęć praktycznych

 z „przysposobienia do pracy” uczniom Specjalnej Szkoły Przysposabiającej do Pracy.

e) Zamawiający wyraża zgodę na korzystanie przez Wykonawcę z dzierżawionych pomieszczeń zgodnie z ich przeznaczeniem na potrzeby własne w okresie dni wolnych od nauki szkolnej, tj. soboty, niedziele, dni świąteczne, ferie.

f/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany organizacji dnia żywieniowego przewidzianym kalendarzem imprez np. DEN, Wigilia, Poranek Wielkanocny, Dzień Dziecka, Święto Szkoły.

g) Media (zimna i ciepła woda, ścieki ) rozliczane będą przez Zamawiającego  na podstawie podliczników wg  ich wskazań , natomiast za zużycie  energii elektrycznej i gazu Wykonawca będzie rozliczał się bezpośrednio z dostawcą energii elektrycznej i gazu na podstawie odrębnych umów .

h) Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji odpadów z kuchni we własnym zakresie i na własny koszt.

7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

55500000 – 5  Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków

9. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

     Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    

10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia ubiegać się  mogą Wykonawcy, którzy składają ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają warunki dotyczące:

1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2.posiadania  wiedzy i doświadczenia,

3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

4.sytuacji ekonomicznej i finansowej

a ponadto

5.brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy PZP.

Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.     

11.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena oferty  - 100%

12.Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego

Ul. Korczaka 1,76-231 Damnica

Pokój Nr 103 – sekretariat Kancelarii

do dnia   16.06.2014r. do godz.  10.00

Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, niezwłocznie po upływie terminu na składanie ofert.

13.Miejsce i termin otwarcia ofert:

Miejsce otwarcia ofert:

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego

ul. Korczaka 1, 76-231 Damnica

Pokój Nr 103,dnia 16.06.2014r. godz. 12.30

14.Termin związania ofertą:

1.Bieg związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

2.Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

3.W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

4.Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą samodzielnie, zawiadamiając o tym zamawiającego.

15.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

Sporządził:                                                                                                     Zatwierdził:

                                                                                

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 czerwca 2014 15:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Schulz
Ilość wyświetleń: 996
04 czerwca 2014 15:42 (Krzysztof Schulz) - Dodanie załącznika [oswiad_zal_5_kuchnia.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 czerwca 2014 15:41 (Krzysztof Schulz) - Dodanie załącznika [oswiadzal_nr_4_kuchnia.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 czerwca 2014 15:41 (Krzysztof Schulz) - Dodanie załącznika [oswiadczenie_oferenta_zal_3__kuchnia.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)