1. Przedmiot zamówienia:
„Świadczenie usługi żywienia w oparciu o dzierżawę kuchni wraz z zapleczem wyposażonej
w urządzenia i sprzęt kuchni”.
2. Rodzaj zamówienia: - usługa
3. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
4. Określenie trybu zamówienia:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30.000 EURO a poniżej progów unijnych określonych na podstawie art.11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Nazwa i adres zamawiającego:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego , ul. Korczaka 1
76-231 Damnica
strona www.oswdamnica.biposwiata.pl
tel /fax 59 811-30-69
6. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, sporządzanie i podawanie posiłków uczniom Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy przez 5 dni w tygodniu (dni nauki szkolnej) w okresie od 01.09. 2014 r. do 30.06.2015 r.
Przyjmujący zamówienie (wykonawca) będzie przygotowywał w ciągu dnia 5 posiłków dla faktycznie przebywających w danym dniu wychowanków Ośrodka, tj. śniadanie, II –śniadanie, obiad, podwieczorek, kolację. Posiłki będą podawane w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym odpowiednio do organizacji pracy placówki na podstawie list podopiecznych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy.
Przeciętna ilość osób korzystających z całodziennych posiłków dziennie – 33 wychowanków przebywających w internacie z wyłączeniem ; dni wolnych od nauki w szkole tj. sobót i niedziel , ferii zimowych , przerw świątecznych oraz usprawiedliwionych nieobecności np. choroba , o których Przyjmujący zamówienie będzie każdorazowo informowany. Zamawiający będzie obciążony kosztami tylko za faktycznie wydane posiłki wychowankom.
Dzienny koszt surowca potrzebnego na przygotowanie posiłków wynosi 12,00 zł ( brutto) w przeliczeniu na jedną osobę.
Wydawane posiłki muszą być przygotowane z produktów spożywczych organizowanych przez Wykonawcę we własnym zakresie i na własny koszt, według zasad racjonalnego żywienia. Posiłki powinny być skomponowane w różnych proporcjach - np. minimum trzy razy w tygodniu obiady mięsne. Wartość kaloryczna posiłku powinna uwzględniać wiek ucznia. Posiłki muszą być estetycznie podane , a przynajmniej jeden posiłek w ciągu dnia gorący (w tym obiad).
Zamawiający będzie sprawdzał jakość posiłków przez upoważnione do tego osoby. Wykonawca przedstawia jadłospis na okres 10 dni żywieniowych, zawierający m. in. dane o kaloryczności posiłku, składzie, gramaturze. Zamawiający dopuszcza możliwość powtarzania jadłospisu po 14 dniach kalendarzowych z możliwością zamiany kolejności zestawów np. obiadowych.
Osoby zatrudnione przy przygotowywaniu i podawaniu posiłków muszą posiadać odpowiednie zaświadczenie dokumentujące dopuszczenie tych osób do pracy przy żywieniu zbiorowym. Zamawiający oczekuje wykazu personelu wraz z oświadczeniem o posiadaniu aktualnych badań sanitarno - epidemiologicznych . Wykonawca będzie dbał o estetyczny wygląd zatrudnionego personelu i czystość urządzeń gastronomicznych , zastawy stołowej i pomieszczeń .
Dane ogólne o przedmiocie dzierżawy.
a) Wykonawca dzierżawi od Zamawiającego kuchnię wraz zapleczem o powierzchni łącznej 209,71 m² wraz z wyposażeniem.
Powierzchnia poszczególnych pomieszczeń kształtuje się następująco:
- pomieszczenie kuchenne – 30,80 m²,
- pomieszczenia pomocnicze: zmywalnia naczyń, zmywalnia sprzętu gastronomicznego, magazyny, obieralnia, szatnia, wc dla personelu – 178,91 m²
b) Urządzenia i sprzęt znajdujący się w dzierżawionych pomieszczeniach:
kuchnia gazowa 1 szt.
taboret gazowy 4 szt.
patelnia elektryczna 2 szt.
maszyna do obierania ziemniaków 1 szt.
zamrażarka 2 szt.
maszynka Dzik 1 szt
jarzyniarka 1 szt
smażarka olejowa 1 szt
chłodziarko-zamrażarka 1 szt
naświetlacz szufladowy ze stali nierdzewnej 1 szt
szatkownica do warzyw z kompletem tarcz 1 szt
lodówka do przechowywania próbek żywności 1 szt
zbiornik gazu na propan-butan pojemność 6,7 m3 - 1 szt
c) Miesięczny czynsz dzierżawny za pomieszczenia kuchenne i wyposażenie wynosić będzie
1.000 zł ( netto ).
d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizowanie zajęć praktycznych
z „przysposobienia do pracy” uczniom Specjalnej Szkoły Przysposabiającej do Pracy.
e) Zamawiający wyraża zgodę na korzystanie przez Wykonawcę z dzierżawionych pomieszczeń zgodnie z ich przeznaczeniem na potrzeby własne w okresie dni wolnych od nauki szkolnej, tj. soboty, niedziele, dni świąteczne, ferie.
f/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany organizacji dnia żywieniowego przewidzianym kalendarzem imprez np. DEN, Wigilia, Poranek Wielkanocny, Dzień Dziecka, Święto Szkoły.
g) Media (zimna i ciepła woda, ścieki ) rozliczane będą przez Zamawiającego na podstawie podliczników wg ich wskazań , natomiast za zużycie energii elektrycznej i gazu Wykonawca będzie rozliczał się bezpośrednio z dostawcą energii elektrycznej i gazu na podstawie odrębnych umów .
h) Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji odpadów z kuchni we własnym zakresie i na własny koszt.
7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55500000 – 5 Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
9. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy składają ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają warunki dotyczące:
1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2.posiadania wiedzy i doświadczenia,
3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
4.sytuacji ekonomicznej i finansowej
a ponadto
5.brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy PZP.
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
Cena oferty - 100%
12.Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego
Ul. Korczaka 1,76-231 Damnica
Pokój Nr 103 – sekretariat Kancelarii
do dnia 16.06.2014r. do godz. 10.00
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, niezwłocznie po upływie terminu na składanie ofert.
13.Miejsce i termin otwarcia ofert:
Miejsce otwarcia ofert:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego
ul. Korczaka 1, 76-231 Damnica
Pokój Nr 103,dnia 16.06.2014r. godz. 12.30
14.Termin związania ofertą:
1.Bieg związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2.Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
3.W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
4.Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą samodzielnie, zawiadamiając o tym zamawiającego.
15.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
Sporządził: Zatwierdził:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Damnicy im. Marynarza Polskiego